Tisdagkväll!

Ikväll känner jag mig seg. Det måste nog vara för att Viggo härjade halva natten. Det får nog bli läggdags efter Idol idag.
Efter att jag i fm fixat mina bryn och fransar på face it drog jag med syster till Bernhardssons och Nuevo. Skulle kolla
lampa till Viggos rum och även matta men det är så dyrt! Nuevo hade inte heller mycket att erbjuda. Efter lunch gick
jag och Viggo upp till Sabina och Lea för lite prat,lek och kaffe! Viggo var lite gnällig på em men han lugnade sig till kvällen.
Nu sover pluttskrutt och jag hoppas han gör det inatt! Nu inväntar vi Elin och tjejerna som kommer om 1 timma ca. Det
ska bli mysigt att ha dem hos oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0