Stressig måndag!

Måndagen började inte särskilt bra. Viggo hade sovit som en kratta den natten och jag var supertrött när jag skulle gå upp för att åka ut och lämna bilen för lagning. Efter det stressade jag iväg med syrran för att kolla lägenhet åt henne. Direkt efter det bar det av till etuna med Tessan och Noelia för att hälsa på klasskamraterna. Ja det började ju sisådär. Viggo kom som vanligt på att han var hungrig när vi satt oss i bilen så efter lite mat i farten så var det ju dags för den dagliga bajsomgången så det första jag fick göra när vi kom fram var att byta bajsblöja. Det visade sig även sen att det inte var många i klassen som var på föreläsningen så det blev ett kort besök. Vi åt dovk god lunch på stan och gick även i lite affärer. När vi kommit hem bar det av till babysimmet och sen hem för matlagning och därefter till huset som vi köpt för att kolla lite saker. När vi kom hem var jag ju så trött! så trött! tyvärr har ju Viggo börjat krångla runt 03-04 på natten och tror att man ska vara vaken och prata då.... inte riktigt vad vi anser.. hoppas det går över.. snart.. helst NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0