Födelsedagsfirande!

Igår hade jag födelsedagskalas! Det avr mycket mysigt. Mamma, pappa, mormor, morfar, farmor, farfar och syster kom. Jag fick många fina presenter och känner mig mycket nöjd med dagen. Nästan bäst av allt var min nya dammsugare från electrolux. UTAN SLADD! Att dammsuga kommer nu bli rena fröjden. Nog för att jag gillar att städa men det är så jobbigt att släpa fram dammsugaren varje gång man bara vill dammsuga ett litet område. Jag fick lite pengar och presentkort också. Vi var på Intersport idag och jag provade träningsskor, men det är ju så svårt att veta vad man vill ha för skor och hur de ska kännas på. Ännu svårare är det att ta sig iväg och träna eller springa men jag hoppas lusten kommer snart.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0