Dags att testa att blogga!

Jag har aldrig riktigt förstått mig på det där med att blogga men efter att ha läst endel bloggar ett tag insåg jag att det kanske inte är så dumt ändå att blogga. Jag ska i varje fall testa. Det måste ju vara jätte skönt att skriva ner de tankar och funderingar man har. Att bara få skriva av sig! Just nu är det mycket tankar på huset vi köpt. Senast idag kollade vi på vad det skulle kosta att byta ut luckorna i köket och det visar sig vara billigare än att lämna in luckorna på omlackering, konstigt nog. Frågan är bara den om det går. Vi får se. Erik tycker inte vi behöver stressa med att mäta luckor innan vi ens har flyttat till huset, jag däremot vill ju ha allting gjort så fort som möjligt men har kanske insett att det kommer att ta (lite) tid! Jag hatar, ja verkligen hatar att bo i en röra precis så som vi gör just nu. Det är inte klokt vad mycket plats en bebis tar. Barnvagn, babysitter, babygym, skötbord, säng, bilbarnstol, kläder ja hela lägenheten känns full av bebisgrejor. Men egentligen, vad gör det? När man har världens underbaraste bebis! Att man kan älska en annan människa så mycket.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0