Varmt!

Det har varit väldigt varmt ute nu ett par dagar. Jag klagar inte! MEN luften kunde ju vara lite friskare. Man hinner enbart duscha så är man svettig igen ju! Viggo är inte så förtjust i värmen, man bara märker på honom och hans sömn att han trivs bättre när det är svalare ute. Denna vecka har varit fullspäckad. I tisdags åkte jag upp med mormor och morfar och Viggo såklart till kusinen och kusinbarn i Stockholm. Tjejerna har blivit så stora och Engla pratar för fullt. Det var så kul att se dem, var länge sedan sist. Borde bli oftare. Jag var dock ganska trött när vi kom hem eftersom Viggo vaknade halv sex på morgonen och jag är ju van att sova när han sover sen efter ca 1-2 tim efter att han vaknat. Onsdagen bestod av lunch med syrran = mysigt och sedan fika hos Andreas, Sabina och lilla sötnosen Lea. Idag var vi och handlade på fm. Malin kom en sväng på em och ikväll har jag klippt farfar och fikat med dem och även mor och far som kom dit. Snart blir det sängen. Skönt. Känner mig seg!


Kommentarer
Postat av: angelica

full rulle ni har =)..vi med just nu! Men ska vi försöka få ihop nåt nästa vecka, kan du/ni tors kanske?...kramar / angelica

2009-08-06 @ 21:50:05
URL: http://remembertoliveyourlife.blogg.se/
Postat av: angelica

ja d tycker jag vi gör =)! kan ju bestämma tid lite närmare!! kramar

2009-08-07 @ 13:07:03
URL: http://remembertoliveyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0