Längtar..

tills imorgon.. Erik ska börja sin två veckors ledighet då. Det ska bli mysigt att bara umgås vi tre. Vi kanske tar en sväng till skåne om vi känner för det. I onsdags när Erik jobbade var jag och träffade föräldragruppen för första gången efter att alla fått sina bebisar. Det var skoj att se alla igen och jag och Erik hoppas på att få kontakt med några i gruppen, det vore roligt. På kvällen kom Malin och snacka skit och drack te. Torsdagen har jag glömt vad jag gjorde. I Fredags städade vi lite på fm och på em åkte jag och syrran in till tuna för att shoppa, äta ute och se Lena och Orup. Det var mysigt. Det var även första gången som jag lämnade Viggo i mer än 2 h. Kändes konstigt men det gick bra för Erik och lillen och jag njöt av min egentid. Igår lördag hämtade vi mor och far och åkte till Tierp för att Erik skulle hoppa tandemhopp där. Jag var supertrött eftersom Viggo krånglat hela natten, håller han på att få tänder?! Vi var borta hela dagen och på kvällen åt vi och la oss jättetidigt! skönt! Idag jobbar Erik dag och jag har städat lite och varit ute på promenade med Lina. Hon följde även med hit en sväng och drack kaffe, mysigt! Viggo sover och jag ska fortsätta surfa lite... snart kommer Erik hem..


Kommentarer
Postat av: angelica

oj va d så hemskt att träffa mig så du inte kommer ihåg ;)! kram

2009-08-16 @ 16:44:31
URL: http://remembertoliveyourlife.blogg.se/
Postat av: angelica

hejje. du jag har tappat mob nr när jag bytte telefon =/...vill du skicka d till mig? kramar

2009-08-17 @ 17:13:02
URL: http://remembertoliveyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0