Jag glömmer att....

blogga! Dagarna bara rullar på och när kvällen är kommen är jag för trött för att blogga. Nu sover Viggo en stund så då är det bäst att passa på. Helgen var kanon! Fredagen spenderade jag och Viggo hemma hos mor och far. Vi åt god mat och bara tog det lugnt. Erik jobbade såklart. Lördagen bestod av mys ett par timmar nere på strandbadet bara vi tre. Viggo som iofs hela tiden men det var mysigt ändå. Sedan passade vi på att grilla uppe hos mor och far när de var i Göteborg. Precis när maten skall intas sätter sig Erik ner på knä och frågar om jag vill gifta mig med honom, visst det var väntat eftersom vi kollat ringar några månader tidigare men att det skulle ske just då och där var inte alls väntat. Klart jag blev superglad och sa JA! Så nu sitter en supersnygg ring på fingret =) Söndagen blev ganska lugn och igår måndag pysslade jag lite hemma på fm och träffade sedan Jessica och Lucas på stan för lunch. Vi blev kvar många timmar ute för vädret var så skönt! Idag är Erik ledig och vi har ägnat hela dagen åt att rensa papper, kläder och diverse. Jag som gillar att rensa har inte alls något emot att hålla på med det en heldag.........

Kommentarer
Postat av: angelica

åh vad mysigt frieri =)!! missade ju att kika på ringen igår så det får jag göra på tors =P! Åh rensa skulle jag behöva, du kanske vill ha lite svart jobb ;)! ses på tors! kram kram

2009-08-11 @ 16:22:20
URL: http://remembertoliveyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0