Bortskämd!

Jag är verkligen bortskämd. Erik har gått upp med Viggo varje morgon i snart två veckor nu under sin pappaledighet, det är så skönt att få sova vidare på mornarna! Igår träffade jag mormor på stan för att
köpa pyjamasar till Viggo. Tre stycken väldigt fina fick han! Efter lunchen fortsatte Erik med att slipa byrån
som ska vara i Viggos rum sen och jag började med målningen. Den kommer nog att bli superbra!
En sväng till ICA på fredagsem han vi också med. Kvällen var lugn och vi lagade god mat och såg på
kristallen, eller jag sov en del också. Idag ska jag träffa Marie och Malin på stan för lunch, det ska
bli mysigt. Vi får se om jag ska vara barnfri eller hur jag ska göra........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0