Inga byxor!

I söndags kom jag på att jag har inga byxor att sätta på mig. Så igår när Erik var ledig åkte vi en sväng till tuna
för att uträtta lite ärenden, bland annat byxinköp! Vi åkte först till MIO för att handla soffbordsben till soffbordet
som vi köpt på Bernhardssons. Efter det till babyproffsen för att kolla bilbarnstol och köpa en febertermometer
till skrutten. Bilbarnstolar är så dyra så om vi hittar någon fräsch begagnad ska vi nog köpa en sådan istället för
en ny. Därefter begav vi oss till tuna park för att kika i affärer. Jag fick Erik till att köpa snygga byxor, en skjorta,
en tröja och en vinterjacka. Väldigt snygga grejor! Jag själv hittade superfina höstskor (precis sådana som jag
letat efter) och självklart köpte jag även ett par byxor. Kanon! Så nu är jag inte byxlös längre......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0