Landet!

I Lördags hade jag Marie och Malin på att snabb besök under fm, vi fikade och snackade lite skit. Direkt efter packade vi ihop lite grejor och åkte ut till mormor och morfars land. Mor och far var där för att hjälpa till med lite grejor. Vi fick god mat och Erik hjälpte morfar och pappa med portalen och jag och mamma gick ut i svampskogen under tiden som Viggo sov. Vi hittade säkert 12-14 L! Vi var ganska sega på kvällen och tog det lugnt. Igår gick jag över till farmor för att plocka hennes ögonbryn, Viggo sov under tiden. Erik målade byrån. På em hade vi en skrikande Viggo med magont. Det var inte fören vi gett honom en supp alvedon som han lugnade sig och sov en stund. Efter att han sovit och ätit och skitit mådde han mycket bättre. Det var dock väldigt jobbigt att se honom ha så ont! Idag har vi varit på stan för att fixa lite och Erik håller just nu på med att måla byrån för sista gången, förhoppningsvis! Snart blir det kaffe och macka och sedan babysim på löt. Ikväll åker vi upp till Brunnsvägen för att fira syster min och även Erik som fyller år idag.Erik, pappa och morfar arbetar med portalen på landet.Kantareller i mängder, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0