Känner mig seg!

Jag vet inte varför vår lilla kille har börjat krångla lite på nätterna men jobbigt är det. Även om man bara får peta in nappen ibland och ge honom mat två gånger så blir natt sömnen ändå störd och man känner sig slut. Idag traskade jag ändå upp till Jessica på lunch. Det var mysigt men nu när jag kommit hem känns det som om jag skulle somna på en gång. Viggo däremot är vaken och pigg så det blir väll ingen sömn för min del! Längtar tills Erik ska ha föräldraledigt vecka 34,35. Då kanske vi kan planera lite hur vi ska ha det i huset också.  Många funderingar blir det. Tapeter, färg, golv osv det är inte lätt. Nu ska jag nog slänga mig på soffan en stund!

Kommentarer
Postat av: angelica

har ni köpt hus?? nui blir jag ju jätte nyfiken =)! berätta allt!! kramar

2009-08-02 @ 20:05:19
URL: http://remembertoliveyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0